Οι μαθητές Λυκείου στην Ρωσία από τον Σεπτέμβριο, με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, θα εκπαιδεύονται στον χειρισμό drone και συγκεκριμένα στις αποστολές της αναγνώρισης, της αναχαίτισης εχθρικών drone και σε άλλες σχετικές λειτουργίες. Η εκπαίδευση απευθύνεται στις ηλικίες από 15 μέχρι 17 ετών, και θα γίνεται στο πλαίσιο της “Προκαταρτικής Στρατιωτικής Εκπαίδευσης” που θα προηγείται της κανονικής στρατιωτικής θητείας.
Η στρατιωτική εκπαίδευση μαθητών είχε ξεκινήσει από την σοβιετική εποχή, και καταργήθηκε μετά την πτώση του κομμουνιστικού καθεστώτος. Ωστόσο, αρχίζει ξανά τον Σεπτέμβριο του 2023, όπως λέει ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας της Ρωσίας. «Η εισαγωγή ενός τέτοιου μαθήματος στα σχολεία θα καταστήσει δυνατή τη συστηματική προετοιμασία των πολιτών για μια πιθανή σύγκρουση με τον εχθρό», είχε αναφέρει τον Νοέμβριο του 2022 ο βουλευτής Σεργκέι Μιρόνοφ.
Η νέα εκπαίδευση περιλαμβάνει και 140 ώρες διδασκαλίας και βολών με τα βασικά τυφέκια του Ρωσικού στρατού, ΑΚ47 και ΑΚ74. Επίσης, ο Ρωσικός στρατός κάνει επιδείξεις οπλισμού σε σχολεία μέχρι και νηπιαγωγεία!
Να σημειώσουμε ότι επί σοβιετικής εποχής η επιλογή για τις Ειδικές Δυνάμεις (Spetsnaz) άρχιζε από τα σχολεία μέσω των αθλητικών και παραστρατιωτικών συλλόγων. Για παράδειγμα, οι άριστοι κολυμβητές συνήθως κατέληγαν στους βατραχανθρώπους Spetsnaz των Πεζοναυτών. Παράλληλα, οι μαθητές έπρεπε να είναι μέλη της Κομμουνιστικής Νεολαίας, ώστε να έχουν ισχυρά ιδεολογικά κίνητρα.
Σήμερα, στα ρωσικά σχολεία η κομμουνιστική προπαγάνδα έχει αντικατασταθεί με μαθήματα εθνικής διαπαιδαγώγησης, τα οποία εξηγούν στα παιδιά τους κινδύνους που αντιμετωπίζει η Ρωσία καθώς και τις θυσίες που πρέπει να γίνουν ώστε να επιβιώσει το Ρωσικό έθνος.
Δυστυχώς, αναπόφευκτη είναι η σύγκριση με το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΕΣ, σύμφωνα με το οποίο θα διανεμηθούν 50.000 τάμπλετ ώστε οι στρατιώτες να εκπαιδεύονται ως ψήστες, οδηγοί, υπάλληλοι γραφείου και ό,τι άλλο, που όμως δεν έχει καμία σχέση με την στρατιωτική κατάρτιση και τον πόλεμο γενικότερα. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι το κύριο μάθημα του πολέμου στην Ουκρανία (ο πόλεμος των drone) δεν έχει γίνει κατανοητό (ή εσκεμμένα αγνοείται;) από την ανώτατη πολιτικοστρατιωτική ηγεσία.
Επίσης αναπόφευκτη είναι η σύγκριση στον τομέα της εθνικής διαπαιδαγώγησης, όπου κάθε εθνικό στα ελληνικά σχολεία έχει εξοβελιστεί ως “εθνικιστικό”, “σοβινιστικό” έως και “φασιστικό”. Παράλληλα, η υποχρέωση – όπως προβλέπει το Σύνταγμα – διάπλασης Ορθοδόξων Χριστιανών έχει καταπατηθεί με την μετατροπή των Θρησκευτικών σε μάθημα θρησκειολογίας (Ισλάμ, Βουδισμός, κ.λπ.). Αυτό ωστόσο ισχύει μόνον για τους Έλληνες μαθητές, ενώ στα παιδιά των λαθρομεταναστών απαγορεύεται η “ χριστιανική προπαγάνδα” και διδάσκονται μόνον τα της δικής τους θρησκείας. Παρόμοια επίθεση γίνεται και στον τομέα της ηθικής και φυσιολογικής ζωής, με κύριο παράδειγμα την αδειοδότηση από το Υπουργείο Παιδείας σε άτομα τρανς να διαβάζουν παραμύθια σε παιδιά δημοτικών και νηπιαγωγείων, διαφημίζοντας την “παρά φύση” ιδιαιτερότητά τους…
Είναι ολοφάνερο πως το Ρωσικό έθνος προετοιμάζεται για έναν μακροχρόνιο πόλεμο επιβίωσής του, ενώ το Ελληνικό έθνος αντίθετα χειραγωγείται και μάλιστα από το ίδιο το επίσημο κράτος προς την ραγδαία παρακμή και εξαφάνισή του.