27.4 C
Athens
Πέμπτη, 22 Αυγούστου, 2024
ΑρχικήΑτζέντα 2030«Ναυαγεί» η ηλεκτροκίνηση στην Ε.Ε.; Ανησυχητικά στοιχεία

«Ναυαγεί» η ηλεκτροκίνηση στην Ε.Ε.; Ανησυχητικά στοιχεία

Δημοσιεύθηκε:

Σχετικά

Πρόσκληση για κατάταξη στο στρατό ξηράς με τη 2024 Ε’ ΕΣΣΟ

Οι καλούμενοι από αναβολή κατάταξης για λόγους υγείας καθώς και οι στρατεύσιμοι άλλων κατηγοριών και ανυπότακτοι οι οποίοι οποτεδήποτε έλαβαν αναβολή κατάταξης για λόγους υγείας, υποχρεούνται να παρουσιασθούν για κατάταξη στα αναφερόμενα στη διαταγή Κέντρα εκπαίδευσης Στρατευσίμων (ΚΕΝ) από 9 μέχρι 11 Σεπτεμβρίου 2024, ενώ οι λοιποί καλούμενοι υποχρεούνται να παρουσιασθούν για κατάταξη στα αναφερόμενα

Ουκρανία: Θα γίνει μέλος του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου για να “τιμωρηθούν” οι Ρώσοι

Έπειτα από χρόνια δισταγμών και παρά την αντίθεση των στρατιωτικών το ουκρανικό κοινοβούλιο ψήφισε σήμερα να γίνει μέλος του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ΔΠΔ) με την ελπίδα να τιμωρηθεί η Ρωσία για τα φερόμενα εγκλήματα πολέμου που έχει διαπράξει στην Ουκρανία. Το θέμα είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο στη χώρα, καθώς πολλοί φοβούνται ότι οι Ουκρανοί στρατιώτες που

Απαγόρευση αλίευσης οστρακοειδών στη Πιερία λόγω τοξικού φυτοπλαγκτόν

Νέες αποφάσεις απαγόρευσης αλίευση οστρακοειδών. Με σημερινή απόφαση Τμήματος Κτηνιατρικής της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας και μετά από τα εργαστηριακά αποτελέσματα νερού της Εργαστηριακής Μονάδας Θαλάσσιων Τοξικών Μικροφυκών του Τμήματος Βιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, απαγορεύεται μέχρι νεωτέρας η αλιεία, συγκομιδή, διακίνηση και διάθεση στην αγορά για ανθρώπινη κατανάλωση όλων των οστρακοειδών που προέρχονται από τη

Θοδωρής Κολυδάς: Σπάνιο φαινόμενο οι ανοδικοί κεραυνοί

Με αφορμή την έντονη κεραυνική δραστηριότητα του τελευταίου 48ωρου ο διευθυντής της ΕΜΥ, Θοδωρής Κολυδάς ανέλυσε ένα σπάνιο φαινόμενο. Το σπάνιο αυτό φαινόμενο ονομάζεται ανοδικοί κεραυνοί και καταγράφηκε στην Κύπρο πριν από 5 χρόνια. Αναφέρεται στην ανάλυσή του στα ηλεκτρισμένα νέφη και στο ηλεκτρικό πεδίο που αναστρέφεται. Results of the Week #08 (2020) SWE Photography

Φωτιά στον Βρονταμά Λακωνίας

Μεγάλη φωτιά ξέσπασε πριν από λίγη ώρα στον Βρονταμά Λακωνίας. Η πυρκαγιά κατακαίει χαμηλή βλάστηση ενώ για την κατάσβεσή της κινητοποιήθηκαν άμεσα 30 πυροσβέστες με 10 οχήματα, 1 ομάδα πεζοπόρου της 9ης ΕΜΟΔΕ και εθελοντές. Την επιχείρηση κατάσβεσης συνδράμει από αέρος 1 ελικόπτερο.
spot_imgspot_img

Η ενημερωμένη έκδοση του 2024 της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων(ACEA), προσφέρει μια ολοκληρωμένη έρευνα στα φορολογικά οφέλη και τα κίνητρα για την απόκτηση οχημάτων μηδενικών εκπομπών και την υποδομή φόρτισης/αναπλήρωσης στην ΕΕ, την Ισλανδία, τη Νορβηγία, την Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

«Μια ισχυρή επιχειρηματική υποστήριξη είναι απαραίτητη για τους μεταφορείς να στραφούν σε φορτηγά και λεωφορεία μηδενικών εκπομπών. Στα πρώτα στάδια της ανάπτυξης της αγοράς, τα κίνητρα είναι σημαντικά για την επιτάχυνση της ανανέωσης του στόλου, την υποστήριξη των επενδύσεων και τη βελτιστοποίηση του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας», δήλωσε ο Τόμας Φαμπιάν, Chief Commercial Vehicles Officer της ACEA.

«Ωστόσο, περίπου το ένα τρίτο των κρατών μελών δεν παρέχουν τέτοια κίνητρα στους φορείς εμπορικών μεταφορών τη στιγμή που η ΕΕ μόλις έχει υπογράψει τους πιο φιλόδοξους στόχους μείωσης του CO2 στον κόσμο για τους κατασκευαστές οχημάτων».

Περίπου το ένα τρίτο των κρατών μελών της ΕΕ δεν προσφέρουν κανένα κίνητρο για την απόκτηση επαγγελματικών οχημάτων. Μόνο έξι χώρες προσφέρουν κίνητρα για υποδομές. Δεν υπάρχουν διαθέσιμα φορολογικά οφέλη σε τέσσερις χώρες: Εσθονία, Ουγγαρία, Ολλανδία και Ηνωμένο Βασίλειο.

Περίπου ένας στους οκτώ δημόσιους φορτιστές της ΕΕ είναι ταχυφορτιστής. Η έλλειψη επιλογών γρήγορης φόρτισης είναι ένα σημαντικό εμπόδιο για τους πιθανούς αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων. Υπάρχουν λίγο περισσότερα από 630.000 σημεία φόρτισης σε ολόκληρη την ΕΕ, αλλά οι τυπικοί φορτιστές AC (εναλλασσόμενο ρεύμα) με χωρητικότητα μικρότερη από 22 kW αποτελούν περισσότερους από επτά στους οκτώ φορτιστές στην ΕΕ. Οι γρήγοροι φορτιστές DC (συνεχούς ρεύματος) που μπορούν να αποδώσουν περισσότερα από 22 kW ηλεκτρικής ενέργειας αποτελούν μόνο περίπου το 13,5% του συνόλου.

Οι φορτιστές AC χρησιμοποιούνται κυρίως για εφαρμογές πιο αργής φόρτισης, καθιστώντας τους ιδανικούς για σπίτια, χώρους εργασίας και δημόσιους χώρους όπως σούπερ μάρκετ και εγκαταστάσεις αναψυχής. Οι φορτιστές DC είναι προσαρμοσμένοι για γρήγορη φόρτιση, που βρίσκονται συχνά κατά μήκος αυτοκινητοδρόμων και κεντρικών αυτοκινητοδρόμων, διευκολύνοντας τις επιλογές γρήγορης επαναφόρτισης για τους οδηγούς σε μεγάλα ταξίδια.

Η έλλειψη ενός ισχυρού δικτύου υποδομής φόρτισης είναι ένας πολύ γνωστός παράγοντας που αποθαρρύνει τους αγοραστές οχημάτων να επιλέξουν ηλεκτρικά μοντέλα, ένα κοινό φαινόμενο γνωστό ως άγχος της αυτονομίας.

«Αν θέλουμε να πείσουμε τους Ευρωπαίους να στραφούν στα ηλεκτρικά οχήματα, η φόρτιση θα πρέπει να είναι τόσο εύκολη όσο ο ανεφοδιασμός σήμερα», δήλωσε η γενική διευθύντρια της ACEA, Sigrid de Vries. «Οι άνθρωποι χρειάζονται εύκολη πρόσβαση στους φορτιστές στο καθημερινό τους περιβάλλον και αυτά τα σημεία φόρτισης θα πρέπει να είναι γρήγορα και εύκολα στη χρήση, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε μεγάλες ουρές».

Ένα πυκνό δίκτυο δημόσιων φορτιστών DC είναι κρίσιμο για τη διευκόλυνση των ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων και τον μετριασμό του άγχους της εμβέλειας. Ειδικότερα, ωφελούν σημαντικά άτομα που ενδέχεται να μην έχουν τη δυνατότητα να αντέξουν οικονομικά ή να έχουν πρόσβαση σε ιδιωτικές εγκαταστάσεις χρέωσης.

Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει δεσμευτεί να επενδύσει πάνω από 250 δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτροκίνηση μέχρι το 2030 – περισσότερο από το ΑΕΠ πολλών κρατών μελών μαζί.

Η ACEA εκτιμά την ανάγκη για 8,8 εκατομμύρια σημεία φόρτισης έως το 2030. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εγκαθίστανται περίπου 1,2 εκατομμύρια φορτιστές κάθε χρόνο για να επιτευχθεί ο στόχος απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές για το 2030 -οκτώ φορές μεγαλύτερος από ό,τι εγκαθίσταται σήμερα (150.000) ετησίως – και αυτό εν ριπή οφθαλμού όσον αφορά την έγκριση και εγκατάσταση αδειών υποδομής.

Σχεδόν τα δύο τρίτα των σημείων χρέωσης της ΕΕ συγκεντρώνονται σε μόλις τρία κράτη μέλη που καλύπτουν περίπου το 20% της επιφάνειας της ΕΕ – την Ολλανδία, τη Γαλλία και τη Γερμανία. Το άλλο τρίτο όλων των φορτιστών κατανέμεται αραιά στα άλλα 24 μέλη της ΕΕ.

απεμπε – φωοτ:freepik

Διαβάστε εδώ

Subscribe

- Never miss a story with notifications

- Gain full access to our premium content

- Browse free from up to 5 devices at once

Πρόσφατα

spot_img