28.4 C
Athens
Κυριακή, 18 Αυγούστου, 2024
ΑρχικήΑτζέντα 2030Ψηφιακή εποχή: Η χρήση τραπεζικής κάρτας θα επεκταθεί σε όλα τα μέσα...

Ψηφιακή εποχή: Η χρήση τραπεζικής κάρτας θα επεκταθεί σε όλα τα μέσα μεταφοράς στα τέλη του χρόνου

Δημοσιεύθηκε:

Σχετικά

KAPGAN: Τουρκικό UGV

Η τουρκική εταιρεία Havelsan παρουσίασε για πρώτη φορά το μη επανδρωμένο χερσαίο όχημα KAPGAN στην έκθεση SAHA EXPO. Το KAPGAN αναπτύχθηκε στα πλαίσια του προγράμματος “Ψηφιακής Μονάδας” του Τουρκικού στρατού το οποίο αποσκοπεί στην ένταξη μη επανδρωμένων-ρομποτικών συστημάτων στις μονάδες Πεζικού και στην ικανότητα ελέγχου πολλαπλών τέτοιων συστημάτων ώστε να δρουν μαζικά σε σμήνη. Το

Ανίχνευση νοθευμένου μελιού χωρίς να ανοίξετε το βάζο

Έλεγχος της ταυτότητας του μελιού γρήγορα και με ακρίβεια. Επειδή τα χαρακτηριστικά του μελιού ποικίλλουν λόγω των πηγών νέκταρ, της εποχής συγκομιδής και της γεωγραφίας, μπορεί να είναι πολύ δύσκολο και πολύπλοκο να εντοπιστούν νοθευμένα προϊόντα. Οι μέθοδοι ελέγχου ταυτότητας είναι δαπανηρές και χρονοβόρες, ενώ υπάρχει αυξανόμενη ανάγκη για αξιόπιστες δοκιμές και υιοθέτηση νέων κανόνων για

Φωτιά στους Φούρνους: Δύσκολη νύχτα στο νησί – Ανεξέλεγκτο το μέτωπο της πυρκαγιάς

Δύσκολη είναι η νύχτα νησί των Φούρνων καθώς η πυρκαγιά που ξέσπασε στις 14:00 το μεσημέρι του Σαββάτου (17/8) στην περιοχή Σκάφη στο Καμάρι, έχει επεκταθεί. Σύμφωνα με το ikariaki.gr, κατά τη διάρκεια της ημέρας, τα εναέρια μέσα βοήθησαν, με στοχευμένες ρίψεις, αλλά δεν ήταν αρκετά καθώς οι άνεμοι στο νησί πνέουν πολύ ισχυροί. Οι

«Γαμ@@@»: Ουκρανοί στο Κουρσκ σπάνε και αφαιρούν ρωσικά σύμβολα, vid

🇷🇺🇺🇦 Ukrainians screw around with a border post. pic.twitter.com/hoayIdJuqi — Lord Bebo (@MyLordBebo) August 16, 2024 freepik photo

Πως ένα πιάτο μακαρόνια προκάλεσε μία οικογενειακή τραγωδία – Ο θάνατος 7χρονης αποδεικνύει ότι η συντήρηση τροφίμων είναι δύσκολο στοίχημα

Αναλύουμε τις συνθήκες που οδήγησαν στην τραγωδία και καταλαβαίνουμε πως μπορεί να συμβούν στον καθένα μας! Του Νίκου Γδοντέλη* Πέντε παιδιά μιας οικογένειας στο Βέλγιο αρρώστησαν σοβαρά αφού έφαγαν σαλάτα ζυμαρικών 3 ημερών. Αυτόν τον Αύγουστο κλείνουμε 21 χρόνια από το θλιβερό περιστατικό, μια και το μικρότερο κορίτσι της οικογένειας έχασε την ζωή του. Θα
spot_imgspot_img

«Νέος στόλος λεωφορείων, προσβασιμότητα, πλήρης κάλυψη της Αττικής, ποιοτικές και πράσινες αστικές συγκοινωνίες, έμφαση στα μέσα σταθερής τροχιάς με ανταπόκριση, είναι οι βασικοί μας στόχοι για τον νέο «Συγκοινωνιακό Χάρτη της Αττικής».

Συγκεκριμένα, η πορεία υλοποίησης των δράσεων που περιλαμβάνονται στο επιχειρησιακό πλάνο του ΟΑΣΑ για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό ήταν το αντικείμενο της συνάντησης που είχε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις μεταφορές Βασίλης Οικονόμου με τον πρόεδρο , Χριστόφορο Σαρδελή, τον διευθύνοντα σύμβουλο , Γιώργο Σπηλιόπουλο και στελέχη του Οργανισμού κατά την επίσκεψη του στα γραφεία του ΟΑΣΑ ενώ παράλληλα επισκέφθηκε και το νέο κτίριο που θα στεγάσει υπηρεσίες του ΟΑΣΑ.

Η ολοκλήρωση σημαντικών παρεμβάσεων, όπως η πλήρης ανανέωση του στόλου των οχημάτων στις αστικές συγκοινωνίες, η εκπόνηση του νέου Στρατηγικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής (ΣΣΜΑ) και η εισαγωγή των ανέπαφων συναλλαγών (EMV) για τις μετακινήσεις στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) με τη χρήση τραπεζικών καρτών, αποτελούν βασική προτεραιότητα για το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και τον ΟΑΣΑ.

Το 2024 θα είναι καθοριστικό έτος για τις Συγκοινωνίες Αθηνών, καθώς υλοποιούνται οι δράσεις ανάπτυξης ενός στρατηγικού σχεδίου μεταφορών, που θα καθορίσει το μέλλον των μετακινήσεων στην πρωτεύουσα.

Το υφιστάμενο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών, είναι βασισμένο σε στοιχεία μελετών ζήτησης μετακινήσεων και προέλευσης προορισμού του 2009, με βάση τις τότε κοινωνικές, οικονομικές, μεταφορικές συνθήκες της Αττικής.

Η εκπόνηση του σχεδίου, θα αποτελέσει τον «οδικό» χάρτη για την υλοποίηση έργων και δράσεων, που θα καθορίσουν τη μελλοντική δομή και λειτουργία του μεταφορικού συστήματος της πόλης, με έμφαση φυσικά στις δημόσιες μεταφορές.

Στην παρούσα φάση, βρίσκεται σε εξέλιξη η έρευνα που θα αποτυπώσει την υφιστάμενη κατάσταση του συστήματος μεταφορών της Αττικής και διεξάγεται σε τουλάχιστον 36.600 νοικοκυριά, 71.200 μετακινούμενους σε σταθμούς μετρό, τραμ, λεωφορείων, τρόλεϊ και τρένων, αλλά και σε λιμάνια και αεροδρόμια, όπως επίσης σε οδηγούς ταξί και εταιρείες αστικών εμπορευματικών μεταφορών.

Στο τελικό στάδιο βρίσκεται και ο διεθνής διαγωνισμός του ΟΑΣΑ για την παραχώρηση έργου σε 63 περιαστικές λεωφορειακές γραμμές, οι οποίες θα εξυπηρετούνται με 211 νέα λεωφορεία.

Με την έλευση των λεωφορείων αυτών, θα γίνει ένα επιπλέον σημαντικό βήμα για την πλήρη ανανέωση των οχημάτων που βρίσκεται σε εξέλιξη, μέχρι το τέλος του 2025 στις αστικές συγκοινωνίες.

Η παραχώρηση θα έχει διάρκεια 8 έτη και ο ανάδοχος θα χρησιμοποιήσει καινούρια, λεωφορεία EURO VI αστικού τύπου.

Ο κ. Οικονόμου, ενημερώθηκε επίσης σχετικά με το σύστημα ανέπαφων συναλλαγών για τις μετακινήσεις με τα ΜΜΜ, που έχει ξεκινήσει να εφαρμόζεται πιλοτικά από τα τέλη Απριλίου στα λεωφορεία των γραμμών Express του ΔΑΑ (Χ93, Χ95, Χ96, Χ97).

Σύμφωνα με τα στοιχεία των πρώτων δύο μηνών, περίπου το 5% των επικυρώσεων στα λεωφορεία των αεροδρομιακών γραμμών πραγματοποιείται πλέον με τραπεζικές κάρτες.

Η εναλλακτική δυνατότητα χρήσης τραπεζικής κάρτας (χρεωστικής, πιστωτικής, ή προπληρωμένης) για επιβίβαση σε ΜΜΜ, που στα τέλη του χρόνου θα επεκταθεί σε όλα τα μέσα μεταφοράς αρμοδιότητας ΟΑΣΑ, σηματοδοτεί την είσοδο των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, σε μια νέα ψηφιακή εποχή για τις παρεχόμενες υπηρεσίες μετακίνησης προς το επιβατικό κοινό.

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Βασίλης Οικονόμου δήλωσε με αφορμή την σύσκεψη εργασίας «Είμαστε αποφασισμένοι να παρουσιάσουμε τον «Νέο Συγκοινωνιακό Χάρτη της Αττικής» αποτέλεσμα της συστηματικής και μεθοδικής δουλειάς που επιτελείται στον ΟΑΣΑ. Νέος στόλος λεωφορείων, προσβασιμότητα, πλήρης κάλυψη της Αττικής, ποιοτικές και πράσινες αστικές συγκοινωνίες, έμφαση στα μέσα σταθερής τροχιάς με ανταπόκριση, είναι οι βασικοί μας στόχοι για τον νέο «Συγκοινωνιακό Χάρτη της Αττικής». Το υπουργείο θεωρεί άμεσο συνεργάτη τον ΟΑΣΑ και τους εργαζομένους του και είμαι σίγουρος ότι θα πετύχουμε τους στόχους που από κοινού θέσαμε».

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, κ. Γιώργος Σπηλιόπουλος, δήλωσε από την πλευρά του «Η διαρκής βελτίωση των παρεχόμενων συγκοινωνιακών υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, αποτελεί προτεραιότητα για όλους εμάς στον ΟΑΣΑ. Ενεργούμε με στόχο τη διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου, βιώσιμου, τεχνολογικά εξελιγμένου και προσβάσιμου δικτύου συγκοινωνιών, που θα ικανοποιεί τις ανάγκες όλων.

Υλοποιούμε με συνέπεια ένα ευρύ πλαίσιο δράσεων που εντάσσονται στον ευρύτερο σχεδιασμό του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για την ποιοτική αναβάθμιση των μετακινήσεων στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας».

(ΑΠΕ – ΜΠΕ / photo: freepik)

Διαβάστε εδώ

Subscribe

- Never miss a story with notifications

- Gain full access to our premium content

- Browse free from up to 5 devices at once

Πρόσφατα

spot_img