Δημήτρης Α. : ΤΟ ΤΡΑΧΩΝΙ, Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ. - Triklopodia

Δημήτρης Α. : ΤΟ ΤΡΑΧΩΝΙ, Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ. - Triklopodia
Φωτογραφία : reporter.com.cy Μετά από πολύμηνη απουσία επανερχόμαστε με μια ακόμη δημοσίευση στην «Τρικλοποδιά» σχετική [...]
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ.ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Α. - 4 Οκτ 2022 - 18:42
Το διάβασαν:114
Υποστηρίξτε το triklopodia με μια δωρεά για ανεξάρτητη ενημέρωση

Φωτογραφία : reporter.com.cy

Μετά από πολύμηνη απουσία επανερχόμαστε με μια ακόμη δημοσίευση στην «Τρικλοποδιά» σχετική με το θέμα του προφητευόμενου. Σερφάροντας στο διαδίκτυο βρήκαμε ένα άρθρο (https://www.reporter.com.cy/police/article/920108/to-spiti-ton-thavmaton-sti-lemeso-i-kalostimeni-apati-me-ta-symbola-stoys-toichoys) με τίτλο «Το σπίτι των θαυμάτων στη Λεμεσό-Η καλοστημένη απάτη με τα σύμβολα στους τοίχους» που απορρίπτει τις αποκαλύψεις στο Τραχώνι, στις οποίες έχουμε αναφερθεί σε προηγούμενα άρθρα. Δεν μας εξέπληξε το κείμενο, αλλά το ότι ήταν γραμμένο φέτος (2022), χωρίς όμως να χρησιμοποιεί καινούργια δεδομένα. Στηρίζεται στην απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Κύπρου που αποφάσισε σχετικά με το θέμα το 1999.

Αφού λοιπόν στο έτος 2022 κάποιοι εξακολουθούν να παραπέμπουν στην απόφαση αυτή, θα την σχολιάσουμε.

Η εν λόγω Ιερά Σύνοδος αποδέχθηκε το συμπέρασμα μιας εκκλησιαστικής Επιτροπής που είχε συσταθεί για να διερευνήσει το θέμα του Τραχωνίου. Η Επιτροπή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για ανθρώπινη απάτη: «αποφαινόμεθα κατηγορηματικώς, ότι είναι ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΠΑΤΗΣ, δι’ ανθρωπίνης χειρός»

Δηλαδή, με απλά λόγια: Κάποιος άνθρωπος πήρε ένα πινέλο και άρχισε να ζωγραφίζει. Έπειτα είπε ότι οι ζωγραφιές είναι από άγγελο του Θεού και έτσι απάτησε τον κόσμο.

Και πού στηρίχθηκαν για να το πουν αυτό; Βρέθηκε το πινέλο; Βρέθηκαν τα χρώματα κρυμμένα σε μια γωνιά; Βρέθηκαν κάποιοι μάρτυρες που είδαν ή άκουσαν κάτι ύποπτο; ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ! Μόνον μία ΑΠΛΗ ΥΠΟΨΙΑ ενός γραφολόγου που αναφέρει : “τα δείγματα… παρουσιάζουν ορισμένες ομοιότητες που μου δημιουργούν την απλή υποψία ότι δυνατό να ανήκουν στο ίδιο πρόσωπο…”. Κατά τα άλλα, τα επιχειρήματα είναι θεολογικά. ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΤΗΝΕΤΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΙΑ ΑΠΑΤΗ. Έτσι στήνονται μόνο ψευδείς κατηγορίες. ΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΥΘΥΝΗ, ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΗ, ΓΙΑ ΨΕΥΔΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.

Επίσης, εξετάστηκε μία φωτογραφία του Αγ. Γεωργίου Χοζεβίτη. Αυτό δεν έχει να κάνει με τις ζωγραφιές στους τοίχους. Είναι όμως στοιχείο της αξιοπιστίας των εμπλεκόμενων προσώπων. Τι είχε συμβεί; Ο άγιος Γεώργιος ο Χοζεβίτης, που έζησε τον 7ο αιώνα μ.Χ., σε μία από τις εμφανίσεις του επέτρεψε να τον φωτογραφήσουν. «Πράγματι, η μορφή στη φωτογραφία μοιάζει καταπληκτικά με τη μορφή του Αγίου στις εικόνες του» (Π. Κόμπου, Ο καιρός γαρ εγγύς, εκδ. Λιακόπουλος, 2004, σελ. 194). Έτσι θεωρήθηκε από την αστυνομία ότι η φωτογραφία του Αγ. Γεωργίου Χοζεβίτη λήφθηκε από την εικόνα του Αγ. Γεωργίου Χοζεβίτου. Αυτό είναι ζήτημα πίστεως. Η καταπληκτική ομοιότητα είναι, για μένα, απόδειξη ότι όντως ο Άγιος εμφανίστηκε.

Η Ιερά Σύνοδος, παρότι «αποδέχεται χωρίς καμμιά επιφύλαξη το πόρισμα της Επιτροπής ότι τα κακότεχνα σχεδιάσματα, τα γράμματα και οι ημερομηνίες στην πιο πάνω οικία είναι “ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΠΑΤΗΣ”», εντούτοις διαγράφει τις λέξεις «δι’ ανθρωπίνης χειρός» που είχε βάλει η Επιτροπή. Πιο κάτω κάνει λόγο, σε κάπως αόριστο και γενικό πλαίσιο, για «ανθρώπους που πλανώνται» και για «αφελείς διαδόσεις, οράματα και προφητείες», αφήνοντας ένα υπονοούμενο ότι τα του Τραχωνίου μπορεί να ΜΗΝ είναι «ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΠΑΤΗΣ», αλλά αποτέλεσμα δαιμονικών επιδράσεων. Ενός διαφορετικού φαινομένου, στο οποίο η Επιτροπή ΔΕΝ κατέληξε. Κατά την εκδοχή αυτή, η Ιερά Σύνοδος υιοθετεί μια αιτιολογία ΧΩΡΙΣ να την διερευνήσει, αφού η διερεύνηση είχε ανατεθεί στην Επιτροπή. Αφήνουμε το ότι η διερεύνηση μιας τέτοιας εκδοχής θα ήταν πολύ δύσκολη ακόμη και για την Επιτροπή, διότι απαιτεί την παρουσία ενός διακριτικού / διορατικού γέροντος.

Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΑΤΡΗΤΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΕΚΔΟΧΕΣ (ανθρώπινη απάτη, δαιμονικές επιδράσεις). Μόνον θεολογικό είναι το αληθινό περιεχόμενό της. Αλλά και σʼ αυτό αστόχησε, όπως είδαμε σε προηγούμενα άρθρα. Νομίζουν ότι δεν μπορεί να δράσει έτσι ο Θεός. Κάνουν όμως λάθος, διότι δρουν χωρίς να λαμβάνουν θεία πληροφορία στην καρδιά τους.

Εξάλλου η ΑΠΛΗ ΥΠΟΨΙΑ του γραφολόγου έχει και θεολογική απάντηση. Προς το τέλος του κειμένου «Διευκρινίσεις από τον προφητευόμενο Βασιλέα Ιωάννη (=4ο μήνυμα, γράφτηκε τον Δεκέμβριο 2019)» που έχει σταλεί σε όλους τους Μητροπολίτες, ο προφητευόμενος γράφει:

“Οι αποκαλύψεις προσαρμόζονται στο επίπεδο του ανθρώπου που τις δέχεται. Αν η απλότητα του ανθρώπου έχει ως αποτέλεσμα τυχόν καλλιτεχνικές εικόνες να αποτελούν «ξένο σώμα» για τον ίδιο, τότε μπορεί να δοθούν ακόμη και σκίτσα μηδενικής ποιοτικής αξίας. Και ο ΤΡΟΠΟΣ ΓΡΑΦΗΣ [= η ομοιότητα που ανίχνευσε ο γραφολόγος] ενός ανθρώπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποκάλυψη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έγραψε ο ίδιος το κείμενο.”

Στο άρθρο του reporter.com.cy αναδημοσιεύεται το εξής ερώτημα από άνθρωπο που απέρριψε τις αποκαλύψεις του Τραχωνίου: «πάντα απορία μου πως είναι δυνατόν Άγγελος Κυρίου να έχει υποδείξει 12 “Ιεραπόστολους” και στην πορεία των ετών από τους 12 να έχουν μείνει 2-3 (τόσο λάθος είχε κάνει ο Άγγελος; Μη γένοιτο).»

Η απάντηση είναι ότι η αποστολή των ανθρώπων αυτών ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. Στην προλόγηση Βʼ έκδοσης του βιβλίου Π. Κόμπου, Ο καιρός γαρ εγγύς, εκδ. Λιακόπουλος, 2004, λέει: «Στις 26.6.2001 η Υπεραγία Θεοτόκος εμφανίστηκε στον κ. Γ. Ιωάννου μέσα στον ναό του Αγίου Γεωργίου του Χοζεβίτη και του είπε τα εξής φοβερά και θαυμαστά: “Από σήμερα να σταματήσετε να μιλάτε στον κόσμο για την Εικονιζόμενη Προφητεία. Από τώρα και στο εξής θα μιλήσει ο Υιός μου, στον οποίο να κάνετε προσευχή.” Γίνεται αντιληπτό ότι ο Θεός έδωσε ένα χρονικό περιθώριο τεσσάρων ετών, από τον Απρίλιο του 1997 μέχρι το Μάιο του 2001. Σʼ αυτό το χρονικό διάστημα έπρεπε να διαδοθούν τα Θεία και Προφητικά μηνύματα της Εικονιζόμενης Προφητείας με προφορικό αλλά και γραπτό τρόπο στη Διοικούσα Εκκλησία, στους απανταχού Ορθοδόξους και γενικά σʼ όλο τον κόσμο. Από τώρα και στο εξής θα αναλάβει ο ίδιος ο Θεός και θα γίνουν πράξη όλα τα ελπιδοφόρα, τα θαυμαστά αλλά και φοβερά προμηνύματά Του» (σελ.13).

Το πώς ολοκληρώθηκε η αποστολή του κάθε ανθρώπου που είχε κληθεί να δράσει στα πλαίσια των αποκαλύψεων του Τραχωνίου, είναι θέμα ελευθερίας του κάθε ανθρώπου, στο οποίο δεν θα υπεισέλθουμε. Το μόνο το οποίο μπορούμε να πούμε, και το οποίο μας εξέπληξε, είναι ότι η λήξη της συμμετοχής τους είχε προφητευθεί στις 20/6/1998. Την ημέρα αυτή εμφανίστηκε στους τοίχους της οικίας, μεταξύ άλλων, η εξής πρόταση: «Ιωάννη, πολύ-πολύ σύντομα το νόμισμα θα γυρίσει. Αλλά πριν γυρίσει, θα σε αποστραφούν όλοι οι ζώντες ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ. Συνέχισε να είσαι ταπεινός έως το τέλος.» (Π. Κόμπου, Ο καιρός γαρ εγγύς, εκδ. Λιακόπουλος, 2004, σελ. 61). Αυτή η πρόρρηση ταιριάζει εκπληκτικά με την πληροφορία που δίνει ο αρνητής του Τραχωνίου ότι «ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ 2-3» άνθρωποι.

Ο αρνητής του Τραχωνίου καταλήγει: «Κυρίως όμως, αυτό που πραγματικά με ξύπνησε, ήταν όταν κατέβηκα στο Τραχώνι και είδα τόσο τον ιδιοκτήτη της οικίας όσο και ένα του παιδί, την ώρα μιας υπαίθριας λειτουργίας να κάθονται παράμερα, και να καπνίζουν ενώ ο γιος του χασκογελούσε με ένα φίλο του!!». Ο αρνητής του Τραχωνίου κάνει το ίδιο λάθος που κάνουν πολλοί άνθρωποι: Νομίζουν ότι όποιος δέχεται αποκαλύψεις είναι αυτομάτως άγιος. Κι αν δεν είναι άγιος, τότε άκυρες είναι και οι αποκαλύψεις. Λάθος αντίληψη! Αποκαλύψεις (γνήσιες, εκ του Θεού) έχουν δεχθεί πάρα πολλοί άνθρωποι στην ιστορία της ανθρωπότητα που ΔΕΝ ήταν άγιοι. Η Αγία Γραφή έχει πολλά παραδείγματα. Μάλιστα ο ιδιοκτήτης της οικίας (κ. Ιωάννου) ήταν «μακράν της Εκκλησίας» (πριν τις αποκαλύψεις στο Τραχώνι), ήταν «πολύ δυναμικός και εριστικός τύπος», «οι θρησκευτικές και οι θεολογικές του γνώσεις ήταν μηδαμινές», τουλάχιστον τον πρώτο καιρό που τον γνώρισε ο Π. Κόμπος, όπως γράφει ο ίδιος στο βιβλίο που έχουμε αναφέρει (σελ.160). Περιμένει, δηλαδή, ο αρνητής του Τραχωνίου να δει συμπεριφορά όμοια με εκείνους που εκκλησιάζονται από μικρά παιδιά; Ο ίδιος ο εμφανιζόμενος άγιος (Γεώργιος ο Χοζεβίτης) του έδινε οδηγίες πώς να βελτιώνεται. Αντιγράφω από το βιβλίο (σελ. 185): «Του είπε μάλιστα [ο Άγιος Γεώργιος] να σταματήσει το τσιγάρο, να αρχίσει νηστεία και να προσεύχεται ακόμα κι όταν ξυπνάει τυχαία».

Η εντιμότητα του ιδιοκτήτη της οικίας (κ. Ιωάννου) φαίνεται στο εξής, που αποκλείει την εκδοχή της ανθρώπινης απάτης (όχι όμως και της δαιμονικής πλάνης, που χρειάζεται ειδικό χειρισμό, βλ. άρθρο ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΟΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΛΕΟΝΤΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΧΩΝΙ): «Από την πρώτη στιγμή που ο κόσμος άρχισε να συρρέει κατά χιλιάδες και καθημερινά, ο κ. Γ. Ιωάννου κατηγορηματικά δεν δεχόταν από κανένα επισκέπτη χρήματα. Ανάρτησε μάλιστα και σχετική πινακίδα στην είσοδο του σπιτιού.» (στο ίδιο βιβλίο, σελ. 161). Κι αυτό παρότι δεν είχε οικονομική άνεση: δεν είχε ούτε να πληρώσει ένα πρόστιμο που του επέβαλε η αστυνομία, επειδή το φορτηγό του (ήταν οδηγός νταλίκας) ήταν υπερφορτωμένο, κι αυτό χωρίς να το γνωρίζει, δεδομένου ότι τότε δούλευε μεροκάματο και ό,τι του φόρτωναν το μετέφερε (σελ. 162).

Ας σημειωθεί ότι κάποιες μορφές Αγίων και ιερά σύμβολα σχηματίζονταν στους τοίχους της οικίας σιγά-σιγά ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ! Πολλοί άνθρωποι τα έχουν δει την ώρα που σχηματίζονταν, όπως ο τότε Μητροπολίτης Λεμεσού Χρύσανθος (σελ. 162). «Είναι δυνατόν να γνωρίζει ο υποτιθέμενος απατεώνας Γ. Ιωάννου και να εφαρμόζει απαρατήρητος τέτοιες τεχνολογικές μεθόδους, ώστε να μπορεί να ρυθμίζει και το χρόνο εμφάνισης των συμβόλων και μερικά μάλιστα να τα εξαφανίζει και να τα επανεμφανίζει μπροστά στα μάτια του κόσμου;» (σελ. 163).

Παράδειγμα εξαφάνισης και επανεμφάνισης παράστασης: Στις 15/4/1997, 10.00 π.μ. «εξαφανίστηκε για μερικά δευτερόλεπτα από τον τοίχο η μορφή της Βρεφοκρατούσας. Αιτία ήταν τα χυδαία και προσβλητικά για την Παναγία λόγια ενός νεαρού, που ακούστηκε να λέγει έξω από το σπίτι. Αυτό είχε συμβεί μπροστά σε δεκάδες άτομα» (σελ. 21).

Εξάλλου πολλά σύμβολα σχηματίστηκαν όταν πια ο ιδιοκτήτης και η οικογένειά του μετακόμισαν σε άλλο σπίτι, οι κλειδαριές αλλάχθηκαν, και το σπίτι στο οποίο σχηματίζονταν οι παραστάσεις ΤΕΘΗΚΕ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ (στις 5/8/1997). Ούτε τότε έπαψαν να εμφανίζονται νέες παραστάσεις (βλ. σελ. 41 και επόμενες σελίδες).

ΝΑΙ, δαιμονικής προέλευσης θα μπορούσαν να είναι όλα αυτά (αν και ούτε αυτό συμβαίνει). Αλλά ΔΕΝ θα μπορούσαν να είναι αποτέλεσμα ανθρώπινης απάτης. Άρα ΔΕΝ είναι «καλοστημένη απάτη», που ισχυρίζεται το άρθρο του reporter.com.cy και στο οποίο γίνεται, αντιφατικά, μια παραπομπή στην ανάλυση του μοναχού Λεοντίου: «δεν ήταν σαφές τι απεικόνιζαν. Έπρεπε να χρησιμοποιηθεί φαντασία, γράφει σε μια μικρή ανάλυση που ετοίμασε ο Λεόντιος Μοναχός Διονυσάτος.» Είναι αντιφατική η παραπομπή σʼ αυτόν, διότι Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΛΕΟΝΤΙΟΣ ΟΡΘΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΣΤΟ ΤΡΑΧΩΝΙ (άρα ούτε αποτέλεσμα ανθρώπινης απάτης), ΑΛΛΑ ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΑ. Απλώς, δρώντας υπέρ την δύναμή του, τα απέδωσε λανθασμένα στους δαίμονες. Άλλωστε και η Ιερά Σύνοδος της Κύπρου είχε, όπως είδαμε, αμφιβολίες μήπως, τελικά, δεν είναι ανθρώπινη απάτη, αλλά δαιμονική πλάνη, αμφιβολίες τις οποίες προσπάθησε τεχνηέντως να αποκρύψει.

Ο βασικός λόγος για την αρνητική στάση απέναντι στις αποκαλύψεις του Τραχωνίου φαίνεται να είναι η διάψευση των ημερομηνιών και το ακατανόητο των παραστάσεων. Το αποκορύφωμα, για τον συντάκτη του άρθρου στο reporter.com.cy, μοιάζει να είναι το… φωτοστέφανο. Γράφει: «Τα πράγματα άρχισαν να ξεφεύγουν όταν στους τοίχους άρχισαν να εμφανίζονται και σύγχρονες φιγούρες, όπως αυτή του πάτερ, που ήταν ένας εκ των μαρτύρων που υπερασπίζονταν το θαύμα στην οικία… Μάλιστα είναι άξιο αναφοράς, το γεγονός ότι στον πάτερ, ο οποίος θεωρείτο από τους πιο στενούς και φλογερούς υποστηρικτές των θαυμάτων, έβαλαν και φωτοστέφανο…».

Σκανδαλίζει, προφανώς, το φωτοστέφανο, διότι αντιβαίνει στην αρχή «ο Άγιος δεν γνωρίζει ποτέ ότι είναι άγιος». Επομένως αποκλείεται τα του Τραχωνίου να είναι εκ του Θεού. Όμως στο περσινό άρθρο «Δημήτρης Α : ΕΝΑΣ ΑΓΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ;» πιθανόν διαπιστώσατε (ή θα διαπιστώσετε, αν δεν το είχατε διαβάσει) ότι οι ιδέες που έχετε για το θέμα και που νομίζετε ότι έχουν εφαρμογή στους πάντες, χωρίς καμία εξαίρεση, δεν είναι απόλυτα σωστές. Το φωτοστέφανο σε έναν ΕΝ ΖΩΗ άνθρωπο σε μία εκ Θεού ζωγραφιά ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ με βάση τις εξηγήσεις που δίνουμε στο άρθρο μας. Επομένως το άρθρο αυτό αποτελεί ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ για την κατανόηση και αποδοχή των αποκαλύψεων στο Τραχώνι. Γενικότερα, όπως έχουμε πει κι αλλού, οι αποκαλύψεις στο Τραχώνι μιλούν για τον προφητευόμενο και για όσα σχετίζονται με αυτόν. Εγώ (ο Δημήτρης Α.) γράφω, όπως είναι γνωστό, για λογαριασμό του προφητευόμενου, σε βαθμό που με χαρακτήρισαν σχεδόν ως… γραφείο τύπου του προφητευόμενου! Κι αυτό είναι τόσο ορθό, ώστε ακόμη και οι προφητείες στο Τραχώνι με αναφέρουν. Πού; Για να δούμε τι άλλο αναφέρει ο συντάκτης του άρθρου στο reporter.com.cy:

«Λίγους μήνες αργότερα… εμφανίσθηκε ο χάρτης της Κύπρου με την Κύπρο χωρισμένη λόγω της τουρκικής Εισβολής, μαζί με δύο ημερομηνίες, 9/7/1974 και 9/7/1999 [όχι 1997]. Σύμφωνα με την ερμηνεία που δόθηκε… επρόκειτο για την ημερομηνία που δόθηκε η εντολή για να εκτελεστεί το Πραξικόπημα [στην Κύπρο το 1974] και την ημερομηνία [9/7/1999] που θα επέμβει το ξανθό γένος για να μας σώσει. Βέβαια από τότε πέρασαν 25 χρόνια, και… το ξανθό γένος δεν επέμβηκε…».

Έχουμε, λοιπόν, διάψευση της χρονολογίας, άρα – σύμφωνα με τη συλλογιστική αυτή – δεν είναι εκ Θεού η προφητεία.

Απαντάμε:
1./ Για την διάψευση των ημερομηνιών γενικά στις προφητείες βλ. άρθρα:

2ο μήνυμα από τον προφητευόμενο Βασιλέα Ιωάννη.

ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΕΚΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ, ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΓΕΩΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΕΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ : Ο Μόρφου Νεόφυτος έπεσε εξω στις προφητολογιες του. Κανένας όμως απ’τους αρθρογράφους της Τρικλοποδιάς δεν τον εχει βάλει ακόμα στη θέση του. Γιατί ;;;

(Στο άρθρο αυτό μπορούμε τώρα να προβούμε σε μια προσθήκη: Η προφητική αναφορά του Μόρφου στον Μάιο του 2021, ως μήνα λήξης της περιπέτειας του κορωνοΐου, ΕΚΠΛΗΡΩΘΗΚΕ, όσον αφορά το χρονολογικό μέρος της, στο ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟΥ. Υπενθυμίζουμε τη συσχέτιση ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ και ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟΥ που κάναμε στο άρθρο ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΣΚΙΩΔΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΧΩΝΙ. Εκπληρώθηκε, διότι αρχές Μαΐου 2021 έφυγε – απροσδόκητα και όχι με δική του πρωτοβουλία – από τον χώρο 2-3 τετραγωνικών μέτρων όπου διέμενε και απέκτησε χώρο αρκετά περισσότερων τετραγωνικών. Έτσι έληξε ακόμη μία φάση της ζωής του).

Σχόλιο στο… Σχόλιο αναγνώστη – Γιατί δεν δίνει μια απάντηση η εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ;

2./ Σχετικά με την ημερομηνία 7.9.1999, ο άγιος Γεώργιος ο Χοζεβίτης, σε εμφάνισή του στον κ. Ιωάννου, έδωσε τρεις ερμηνείες:

α) Στις 9.7.1999 θα παρθεί η απόφαση να επέμβει ένα Ξανθό γένος
β) Η 9.7.1999 είναι η πρώτη μέρα της Τελευταίας Διαθήκης του Θεού πριν από την Δευτέρα Παρουσία.
γ) Από τις 9.7.1999 και μετά θα αρχίσουν να συμβαίνουν τα πιο συγκλονιστικά.

(σελ. 310 του βιβλίου).

Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 9.7.1999 ΕΙΝΑΙ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ. Εξάλλου δεν είναι μόνον μία η ερμηνεία. Υπάρχουν κι άλλες ερμηνείες που θα δοθούν όταν έρθει η ώρα τους.

Στο άρθρο ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΟΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΛΕΟΝΤΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΧΩΝΙ συνδέσαμε το έτος 99 με την πρώτη δημοσίευση του προφητευόμενου (1ο μήνυμα από τον προφητευόμενο Βασιλέα Ιωάννη). Είδαμε ότι υπάρχει μια μετάθεση των ημερομηνιών στο μέλλον κατά 20 χρόνια. Αφήνοντας, και πάλι, στην άκρη την ημέρα και το μήνα (με τα οποία θα ασχοληθούμε αμέσως μετά) και κρατώντας μόνο το έτος, μπορούμε να κάνουμε την ίδια διαπίστωση για την ημερομηνία 7.9.1999. Μόνο που εδώ ο άγιος Γεώργιος ο Χοζεβίτης μας δίνει κι άλλες πληροφορίες. Μας λέει ότι είναι η πρώτη μέρα της Τελευταίας Διαθήκης, η οποία εγκαινιάζεται με τη δημόσια γνωστοποίηση του βασικού «μυστικού» του προφητευόμενου (άλλο το θέμα πόσοι το πίστεψαν στην αρχική εκείνη φάση – το ζήτημα δεν είναι ποσοτικό). Ότι δηλαδή είναι ισόθεος (κατά χάρη, όπως αναλυτικά το έχουμε εξηγήσει σε προηγούμενα άρθρα). Μόνον η έλευση ενός ισόθεου θα μπορούσε να δικαιολογήσει μια νέα Διαθήκη στην μετά Χριστόν εποχή (όχι στην προ Χριστού εποχή, όπου ήταν άλλες οι συνθήκες).

Επίσης, ο άγιος Γεώργιος ο Χοζεβίτης συνδυάζει την ημερομηνία με την απόφαση να επέμβει ένα Ξανθό γένος. Πρόκειται, και πάλι, για αναφορά στο «1ο μήνυμα», από μία άλλη σκοπιά. Εκείνη της απόφασης του προφητευόμενου για τη δημοσίευση. Είναι απόφαση συνεργασίας με τον Θεό (εμπλέκεται και η Παναγία, όπως είδαμε). Ο άγιος Γεώργιος μιλάει για απόφαση, διότι μόνον απόφαση μπορούσε να πάρει ο προφητευόμενος. Δεν μπορούσε να προβεί ο ίδιος στην δημοσίευση. Η δημοσίευση ήταν αμφίβολη.

Το ξανθό γένος παραπέμπει στον προφητευόμενο. Αυτόν εννοεί (στην ερμηνεία που δίνουμε εδώ). Γιατί όμως τον χαρακτηρίζει έτσι; Το ξανθό γένος ΔΕΝ είναι μόνον οι Ρώσοι. Στην συγκεκριμένη προφητεία του Τραχωνίου, το ξανθό γένος δηλώνει ΆΛΛΟ ΈΘΝΟΣ. Ο ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ, παρότι η ελληνική είναι, για πολλούς λόγους, η σημαντικότερη. ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΞΕΝΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ. Αυτήν την ξένη καταγωγή υποδηλώνει το ξανθό γένος. Σημειωτέον ότι εξαιτίας αυτής της ξένης καταγωγής, ο προφητευόμενος είχε ξανθά μαλλιά στην παιδική του ηλικία (αργότερα σκουρύνανε).

Κι ερχόμαστε στην ημέρα και το μήνα: 9.7. Θα χρησιμοποιήσουμε την γνωστή μας παιδική λογική (έχουμε εξηγήσει και αιτιολογήσει τη λογική αυτή σε άλλα άρθρα). Αν κάνουμε την εναλλαγή 7.9. καταλήγουμε σε μία ημερομηνία χαρακτηριστική του προφητευόμενου. Από προηγούμενα άρθρα μπορείτε να βρείτε σε τι αντιστοιχεί αυτή η ημερομηνία. Δεν θα το πούμε εδώ, όποιος ενδιαφέρεται ας το βρει. Γιατί κάνουμε την εναλλαγή; Για να καταλήξουμε σε κάτι που έχει σχέση με τον προφητευόμενο, αφού όλα τα του Τραχωνίου μιλάνε για τον προφητευόμενο. Τότε όμως γιατί δεν δόθηκε κατευθείαν το 7.9; Διότι θέλει να μας δώσει μία οδηγία (σαν ένα είδος παιχνιδιού). Θέλει να μας βάλει την σκέψη ότι η εναλλαγή, η αντιστροφή παίζει κάποιο ρόλο στην ημερομηνία 9.7.1999. Επομένως τι άλλο μπορούμε να αντιστρέψουμε; Μα φυσικά το 1999, το οποίο, αν το αναποδογυρίσουμε – και αφήσουμε στην άκρη τη μονάδα – δίνει το χαρακτηριστικό… 666. Και τι σχέση έχει αυτό; Θα το πούμε σε λίγο.

Ας δούμε πρώτα την άλλη ημερομηνία: 9/7/1974. Η σύνδεσή της με το πραξικόπημα είναι απλώς ένα προπέτασμα. Το χρήσιμο νόημά της προκύπτει αν συνδεθεί με τον προφητευόμενο. Και για μεν την ημέρα και το μήνα κάναμε ανάλυση, άρα μας μένει το έτος, το οποίο δεν έχει… καμία σχέση με τον προφητευόμενο. Μόνον αν προσθέσουμε ΔΥΟ ΕΤΗ προκύπτει κάτι που έχει άμεση σχέση με τον προφητευόμενο (και που από προηγούμενα άρθρα μπορείτε να καταλάβετε τι είναι). ΆΡΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΔΥΟ. Ας επιστρέψουμε, λοιπόν, στο 666 κι ας προσθέσουμε το ΔΥΟ. Τι προκύπτει; 668. Ποιό είναι το όνομα που υπογράφει το άρθρο ΕΝΑΣ ΑΓΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ; που αποτελεί, όπως είπαμε, ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ (μαζί με τα άλλα άρθρα, διότι αποτελούν όλα μια ενότητα) για την κατανόηση και αποδοχή των αποκαλύψεων στο Τραχώνι; Εγώ, βέβαια, που γράφω, ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ, λέξη που έχει άθροισμα ψηφίων (τέτοια αθροίσματα, που έχουμε δει πολλά, ανήκουν στην παιδική λογική τόσο του Τραχωνίου, όσο και της Αγίας Γραφής) πόσο; 668! (Δ=4, Η=8, Μ=40, Η=8, Τ=300, Ρ=100, Η=8, Σ=200). Άρα δεν ξέχασε ο Θεός να μνημονεύσει, μέσω Τραχωνίου, και το… γραφείο τύπου του προφητευόμενου!

Για τα άλλα που αναφέρονται στο άρθρο του reporter.com.cy, όπως για την Αγία Σοφιά, το 29,5, τις εξισώσεις με τα μάτια, αυτιά, χείλια, το δισκοπότηρο έχουμε δώσει εξηγήσεις σε προηγούμενα άρθρα.

Απομένει εκείνο το ανεξήγητο Ν («το ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ με ένα Ν. που παρέμεινε ανεξήγητο»). Ας περιγράψουμε την παράσταση: Ακριβώς κάτω από την εξίσωση με το μάτι, το αυτί και τα χείλια, εξίσωση που έχουμε επιλύσει, βρίσκεται ένας σταυρός του οποίου η οριζόντια δοκός σχηματίζεται από τα γράμματα ΧΡΙΣΤΟΣ, ενώ η κατακόρυφη από τα γράμματα ΙΗΣΟΥΣ. Κάτω από το τελικό Σ του ΙΗΣΟΥΣ βρίσκεται, σαν διαχωριστικό, μία τέλεια και, από κάτω, το γράμμα Ν. Οι δυο λέξεις ΧΡΙΣΤΟΣ και ΙΗΣΟΥΣ έχουν κοινό το γράμμα Σ στο κέντρο της λέξης τους. Γύρω από το Σ υπάρχει ένας κύκλος.

Σύμφωνα με τον Π. Κόμπου, το Ν δηλώνει το «Ναζωραίος» (σελ. 315). Άρα δεν έμεινε και τόσο ανεξήγητο. Όμως, είναι αλήθεια ότι οι περισσότερες ερμηνείες που δόθηκαν από τον Π. Κόμπο στα σύμβολα και τις παραστάσεις είναι ευσεβείς μεν (και κατά τούτο δεκτές), αλλά ανθρώπινες. Τις αληθινές ερμηνείες τις δίνουμε εμείς, τις οποίες εκείνος δεν γνώριζε, ούτε μπορούσε να γνωρίζει.

Η αληθινή ερμηνεία του Ν, που, από μια άποψη, δεν έχει θέση εκεί που βρίσκεται, είναι ότι πρόκειται για ένα από τα ζητούμενα γράμματα της καταγωγής του προφητευόμενου (βλ. σχετικά το άρθρο ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΟΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΛΕΟΝΤΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΧΩΝΙ και το άρθρο Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΣΑΪΑΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΧΩΝΙ). Ανάλογα με το πώς θα γράψουμε την καταγωγή, μπορούμε να αξιοποιήσουμε και το Σ στο κέντρο του σταυρού, καθώς και τον κύκλο που περιβάλλει το Σ (ο κύκλος παριστάνει το όμικρον), οπότε όλα μαζί, και τα τρία γράμματα, σχηματίζουν την κατάληξη -ΝΟΣ.

Τέλος, σχετικά με τεράστιο Θ («Λίγο πιο πάνω [από την Κύπρο με τις δύο ημερομηνίες 9.7.1974 και 9.7.1999] και ένας σταυρός επίσης στραβός, ο οποίος έχει πάνω του και ένα Θ»), έχει κι αυτό συμμετοχή στην εύρεση της καταγωγής του προφητευόμενου, όχι αυτούσιο, αλλά μέσω ενός μετασχηματισμού, που έχει περιγραφεί στα μηνύματα που εστάλησαν στους Μητροπολίτες.

Δημήτρης Α.

Loading...

Στείλε μας το άρθρο σου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο “Triklopodia.gr”, μπορεί να μας ενημερώσει, στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .



Πηγή


Εκτύπωση   Email

Related Articles

Image