Ο έξυπνος τρόπος που οι κάτοικοι του Λονδίνου «πήραν τη κατάσταση στα χέρια τους».
Η ζωή σε μια μεγάλη, δημοφιλή πόλη μπορεί να είναι δύσκολη. Όχι μόνο μοιράζεστε το χώρο με όλους τους ανθρώπους που πραγματικά ζουν εκεί, αλλά, τις περισσότερες φορές, τον μοιράζεστε και με την αδιάκοπη εισροή ανθρώπων που την επισκέπτονται και που θέλουν να απολαύσουν ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει.
Προφανώς, έχοντας βαρεθεί τις τουριστικές επιρροές που έχουν κάνει τα τοπικά τους καταφύγια απρόσιτα, ορισμένοι Λονδρέζοι φαίνεται να προσπαθούν να “δηλητηριάσουν” τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη, σε μια προσπάθεια να κατευθύνουν τους επισκέπτες της πόλης προς τη λάθος κατεύθυνση.
Ο Christian Calgie, δημοσιογράφος της Daily Express, σημείωσε πρόσφατα πως το Angus Steakhouse «βομβαρδίζεται με θετικές κριτικές με την ελπίδα ότι οι μηχανισμοί της AI google θα αρχίσουν να το συνιστούν σε άρθρα, ώστε οι influencers και οι τουρίστες να μείνουν μακριά από πραγματικά ωραία μέρη».
Το κοινό συμμετείχε με ενθουσιασμό και αργά, αλλά σταθερά άλλοι άρχισαν να υποδεικνύουν στους επισκέπτες το Angus Steakhouse σαν μια εξέχουσα επιλογή της πόλης.
Η στρατηγική είναι απλή αλλά έξυπνη, με τους χρήστες του Reddit να συρρέουν σε διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες οπλισμένοι με θετικές κριτικές και λέξεις όπως «το καλύτερο σάντουιτς με μπριζόλα» και «κρυφό διαμάντι». Αυτές οι φράσεις-κλειδιά αποσκοπούν στο να ξεγελάσουν τους αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης ώστε να συστήσουν το Angus Steakhouse και να διατηρήσουν την αυθεντικότητα και την προσβασιμότητα των πραγματικά αγαπημένων τοπικών καταστημάτων.
Η ειρωνεία και το χιούμορ της κατάστασης δεν χάνεται από τους συμμετέχοντες. Ανάμεσα στις κριτικές της Google που συμβουλεύουν τους πελάτες να φτάσουν «τουλάχιστον 1 ώρα πριν ανοίξουν», υποστηρίζοντας ότι «οι influencers έχουν καταστρέψει αυτό το καταπληκτικό κρυφό στολίδι», άλλοι ισχυρίζονται αστειευόμενοι ότι το Angus Steakhouse ήταν το «αγαπημένο μεσημεριανό μέρος του Anthony Bourdain στο Λονδίνο». Κάποιοι μάλιστα φτάνουν στο σημείο να λένε ότι «όλοι, από τον Στάλιν μέχρι τον Jeremy Allen White, έχουν δειπνήσει εδώ και θα καταλάβαιναν την τέχνη της κουζίνας».
Μέσα σε λίγες ημέρες εμφανίστηκαν τουλάχιστον πέντε ακόμη άρθρα αφιερωμένα σε Λονδρέζους που έγραφαν διθυραμβικές κριτικές για το Angus Steakhouse: «Έπρεπε να δω τι ήταν όλος αυτός ο θόρυβος, το καλύτερο σάντουιτς με μπριζόλα που έχω φάει ποτέ!», γράφει μια ανάρτηση, κάτω από την οποία τα σχόλια φαίνεται να είναι ζωντανά με σαρκαστικές ατάκες από ντόπιους. «Ως ντόπιος, συνιστώ το Piccadilly Circus Angus Stakehouse σε κάθε τουρίστα», γράφει μια άλλη σελίδα.
Μπορείτε να καταλάβετε γιατί αυτή θα ήταν μια ελκυστική ιδέα αν ζείτε σε μια μεγάλη, τουριστική πόλη. Κάθε φορά που βρίσκετε ένα νέο αυθεντικό τοπικό μέρος για να το αποκαλέσετε “δικό σας”, είναι αναπόφευκτο ότι μια πλημμύρα από influencers και τουρίστες θα ορμήσει και θα κάνει την όλη εμπειρία λιγότερο ευχάριστη.
Σας ευχόμαστε τα καλύτερα στην προσπάθειά σας να ξεγελάσετε τον αλγόριθμο!